Кінезіологічні вправи

Поради батькам

Наука кінезіологія – гімнастика для мозку. Належить до методики самозбереження (здоров’язберігаючої). Не вимагає окремого часу. Налагоджує взаємозв’язок між батьками і дітьми, забезпечує вплив батьків на дітей і формує відносини між членами родини.

Кінезіологічні вправи дають можливість задіяти ті ділянки мозку, які раніше не брали участі в навчанні. Людина може мислити, сидячи нерухомо. Однак для закріплення думки слід рухатися.

У ході занять у дитини розвиваються міжпівкульні зв'язки, поліпшується пам'ять і концентрація уваги. Спостерігається значний прогрес у здібностях до навчання та вміння керувати своїми емоціями. Вправи проводити щодня 6-8 тижнів 15-20 хв. у день.

Тілесні рухи Мета: синхронізувати роботу півкуль.

«Людина-павук» Стати обличчям до стіни, ноги на ширині плечей, долоні покласти на стіну на рівні очей. Пересуватися уздовж стіни вправо, потім уліво приставним кроком, руками й ногами рухати па­ралельно. Далі робити рухи лівою рукою і правою ногою, правою рукою і лівою ногою.

«Незвичайне крокування» Крок лівою ногою супроводжувати змахом лівої руки. Крок правою ногою супроводжувати змахом правої руки.

«Око-мандрівник» Початкове положення стоячи. Не повертаючи голови, знайти очима будь-який предмет, який назвав педагог.

Дихальні вправиМета:активізувати роботу стовбурових відділів мозку;розвивати праву півкулю.

І. Вдих, пауза, видих, пауза. Ефективно вико­ристовувати образне уявлення (візуалізацію), тобто підключати праву півкулю.

2. Дихання тільки через ліву, праву ніздрю. (Ди­хання тільки через ліву ніздрю активізує робо­ту правої півкулі головного мозку, сприяє за­спокоєнню й релаксації. Дихання тільки через праву ніздрю активізує роботу лівої півкулі го­ловного мозку, сприяє розв'язанню раціональ­них завдань).

3. Глибокий вдих. Пауза. На видиху вимовляти звуки.

«Свічка» Початкове положення сидячи за столом. Уя­вити, що перед вами стоїть велика свічка. Зроби­ти глибокий вдих та спробувати одним видихом за­дути свічку. А тепер уявити перед собою 5 малень­ких свічок. Глибоко вдихнути та задути ці свічки маленькими порціями видиху.

«Нирець» Початкове положення стоячи. Зробити глибо­кий вдих, затримати подих, при цьому закрити ніс пальцями. Присісти, ніби пірнути у воду. По­рахувати до 5 і виринути — відкрити ніс і зробити видих.

«Хмара дихання» Початкове положення стоячи, руки опущені. Вдихнути через ніс, руки перед грудьми. Повільно видихнути через рот, малюючи коло двома руками. З р. Тепер намалювати квадрати й трикутники.

Гімнастика мозкуМета: розвивати міжпівкульну взаємодію.

Вправи: «Кулак - ребро - долоня», «Лезгинка», «Вухо - ніс», «Будинок – їжачок - замок», «Гусак - курка - півень», «Зайчик - коза - виделка».

«Жабка» (кулак - ребро - долоня) Жабка (кулак) пливе (ребро) у ставку (до­лоня). Жабка (кулак) живе (ребро) у болоті (до­лоня).

«Оладки» Долоньки навпаки. Од­ночасна зміна.

Гралися ми в ладки - смажили оладки.

Ми посмажимо, повернемо. Знову гратися почнемо.

Масаж Мета: енергетизація мозку.

• Двома пальцями правої руки масажувати ру­хами по колу лоб, а двома пальцями лівої руки — підборіддя. Рахувати до 30.

• Стиснути пальці в кулак. Вдих спокійно, стискати кулак із зусиллям. Послаблюючи стиск кулака, робити вдих. Повторити 5 разів. Виконання із заплющени­ми очима подвоює ефект.

Шановні батьки!

1. Готуючи дитину до школи, пам'ятайте: «Мозок, добре влаштований, вартий більшого, ніж мозок, добре наповнений»(М. Монтень).

2.Нерухома дитина не навчається. Будь-яка нова інформація повинна закріплюватися рухом. 3. Лінощі дитини — сигнал негараздів педагогічної діяльності дорослого, неправильно обраної методики роботи з дитиною.

/Files/images/HIEkQtAgXRU.jpg

/Files/images/4NdK8GYFYzY.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 3527

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930