ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
(ЯСЕЛ-САДКА) № 231 "МАЛИНКА"
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
(нова редакція)
http://osvitaboguslav.at.ua/novyny/2019/1110_vkh_1_9-235.pdf
http://dnz-malyatko1.at.ua/navchannya2019/normativne.pdf
http://dnz-malyatko1.at.ua/navchannya2019/nakaz-MON-609-2018.pdf
http://dnz-malyatko1.at.ua/navchannya2019/1_9-487-list_mon_inkljuzija_u_dnz.pdf
Враховуючи сучасні вимоги реформування освіти щодо впровадження в практику роботи закладу інклюзивної освіти колектив ДНЗ визначив пріоритетні завдання:
1. Забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на виховання і навчання;
2. Створення єдиного психологічного комфортного освітнього середовища для дітей, які мають різні стартові можливості;
3. Матеріально-технічне оснащення для створення безбар’єрного середовища;
4. Кадрове забезпечення;
5. Регламентація нормативно-правовими документами щодо забезпечення навчально-виховного процесу;
6. Запровадження системної організаційно-методичної, консультативно-роз’яснювальної роботи серед батьків, педагогів, працівників, громадськості щодо забезпечення права дітей з особливими потребами на освіту та виховання.
Цінності інклюзивної освіти:
- визнання того, що всі діти можуть навчатися;
- робота зі всіма дітьми, незалежно від їх віку, національності, мови, походження, особливостей розвитку;
- вдосконалення освітніх структур, систем і методик для забезпечення потреб всіх дітей;
- частина великої стратегії по створенню інклюзивного суспільства;
- динамічний процес, який знаходиться постійно в розвитку.
Інклюзивна освіта базується на таких принципах:
- Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
- Кожна людина здатна відчувати і думати.
- Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
- Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.
- Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.
- Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.
- Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
- Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.
- Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
- Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.
- Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.
- Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної
освіти кожною дитиною.
- Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.
1. Для дітей з особливими освітніми потребами:
Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.
2. Для інших дітей:
Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
Діти вчаться співробітництву.
Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
Інформація щодо проведення капітального ремонту в ЗДО №231ЗМР
День української писемності та мови!
В ЗДО № 231 ЗМР скасовано карантин!
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |